Fulfillment.cz je firma, která řeší vše kolem logistiky a skladování za prodejce. Naplňuje přitom všechny požadavky, které z definice fulfillmentu vyplývají – ručí za naskladnění vašeho zboží, které označí unikátním QR kódem, abyste mohli sledovat jeho pohyb v aplikaci a jeho zkušený tým se pak postará o kompletní balení zboží přesně podle vašich požadavků a instrukcí. Zároveň spolupracuje se všemi významnými dopravci v České republice.
Pokud fulfillment.cz už využíváte, Omnicado tým ho snadno napojí jak na naši platformu, tak na marketplaces, na která si přejete expandovat. Díky tomu můžete dál využívat výhody tohoto systému a zároveň spravovat prodeje i objednávky z jednoho místa. Kromě toho tato služba občas nabízí prodejcům možnosti doručování, které jiné platformy dohodnuté nemají. Nyní například prodejci můžou doručovat své zboží na Alza prodejny pro osobní odběr vašich zákazníků, kteří nakoupí vaše produkty přes Alza Trade.
S naší integrací se všechny vaše objednávky, informace o skladových zásobách a faktury začnou automaticky synchronizovat, a to jak mezi systémem Fulfillment.cz a jedním nebo více marketplaces, tak s platformou Omnicado. Díky tomu ušetříte čas a minimalizujete riziko chyb spojených s ručním přenosem dat, který může mít negativní dopad na plnění vašich objednávek či prodejní strategie.
Díky propojení budete moci využívat fulfillment na různých tržištích a spravovat vše z jednoho místa. To vám přinese snížení nákladů až o 25 % a efektivnější proces prodeje a expedice. Usnadní vám to také sledování všech důležitých informací, jako jsou skladové zásoby.
Služba fulfillment.cz vám poskytne přesný přehled o tom, kolik kusů zboží máte na skladě, jak dlouho tam je a kolik platíte za jeho skladování, expedici a dopravu. Díky tomu si můžete snadno spočítat marži a sledovat ziskovost svých produktů.
Délka propojení obou platforem závisí na konkrétních potřebách a komplexnosti vašeho e-shopu, obvykle se pohybuje v řádu několika hodin, maximálně několika dní. Jakmile vás napojíme, můžete okamžitě začít využívat všech výše zmíněných funkcí.
Pro úspěšné propojení logistického řešení Fulfillment.cz s platformou Omnicado je nutné mít účet na obou těchto platformách. Dále od vás budeme potřebovat přístup k administraci vašeho fulfillment.cz účtu, a pak už lze vše snadno integrovat s naší platformou. Synchronizace objednávek, skladových zásob a dalších důležitých informací mezi oběma systémy pak už bude probíhat automaticky.
Po propojení dochází k automatické synchronizaci dat, jako jsou objednávky, skladové zásoby a faktury. Ušetříte tím síly, které byste jinak potřebovali na ruční zadávání dat a snížíte chybovost. Díky tomu začnete efektivněji spravovat své e-shopy na různých online tržištích. S touto integrací také získáte možnost sledovat stav vašich skladových zásob, optimalizovat dopravu zboží po celé Evropě nebo vyřešit reklamace i případné vratky.
Po odeslání vaši žádosti se vám ozveme do 48 hodin. Pole označené * jsou povinná.
Po odeslání vaši žádosti se vám ozveme do 48 hodin. Pole označené * jsou povinná.